LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

30 November

5 причин, чому Ваш seoшник невдаха

5 причин, чому Ваш seoшник невдаха

Відразу мушу перепросити. Ми люди прості і пояснюємо все відповідно. Тому, коротко і ненав’язливо постараємось розповісти про основні клієнтські причини вважати свого сеошника мудаком невдахою.

 Причина номер один. Він дуже довго працює.


Будь-який клієнт чекає швидких результатів. І часто, попри всі розповіді спеціаліста про індексацію, пошукових ботів та велику кількість помилок на сайті, які йому доведеться виправляти, клієнт лишень нетерпляче цокає язиком: значить доведеться чекати. А нам Вас радили як хорошого спеціаліста, ми, між іншим, гроші платимо.
Підлаштовуючись під вимоги клієнта, сеошник йде на першу-кращу біржу посилань та добряче затарюється лінками. Не завжди якісними. Клієнт просив – клієнт отримав швидкий результат жертвуючи якістю. Якщо ж в якийсь момент погана якість проявилась – Вас точно підло обманули.


Причина два. Ви досі не в ТОПі.


Мірилом успіху для будь-якого власника сайту є 100-відсотковий вихід в ТОП. Чим швидше тим краще. Якщо ж не першими, то хоча б третіми чи п’ятими. Такий підхід до роботи нещасного оптимізатора вкрай неправильний. Звичайно, він може включити всю свою хитрість, та вдатися до сірих методів і таки вивести найбільш конкурентні запити в ТОП. Надовго це чи ні, важко сказати. Є один важливий момент – вирішує хто буде в ТОПі, а хто ні Гугл і «домовитись» з ним вкрай важко. Сеошник – теж людина і може лиш опосередковано впливати на ранжування, застосовуючи свої знання. Проте, не факт, що Ваші конкуренти не володіють тією ж інформацією, розпоряджаючись більшим бюджетом.
Тому гарантувати перше місце Вам не зможе ніхто. Та і не варто цього, адже, кінцева мета будь-якого бізнесу – це кількість залучених користувачів, зацікавлених відвідувачів, створених лідів та конверсій. Саме тому варто ставити питання оптимізаторові у вигляді «що потрібно зробити і який бюджет виділити щоб отримувати 50/100/500 клієнтів на місяць буде ефективніше ніж просто зайняти перше місце за запитом «Львів», продаючи господарське мило.

Третя причина. SEO – це назавжди.


Якщо ж не назавжди, то точно надовго. І справді, сайт зазвичай потребує достатньо уваги до себе. Проте, це буде залежати від кількох факторів:
Перше – це якість проведеної роботи. Друге – відсутність у самого замовника бажання працювати над своїм сайтом. Тобто, якщо клієнт перестає платити сеошникові, але виконує його рекомендації, зокрема пишучи унікальний спеціалізований контент, який приваблює користувачів, котрі самі діляться записами, то швидше за все, залежності від SEO-спеціаліста вдасться уникнути.


Причина номер чотири. Сеошник – не майстер на всі руки.


І не Ванга. Основна проблема співпраці між клієнтами і сеошниками у тому, що перший не завжди розуміє, за що він платить. Тобто, сеошник – це не веб-майстер, не хостинг, не дизайнер і не гадалка. Тому, якщо у Вас «щось з сайтом», треба намалювати кнопочку, заплатити за хостинг – сеошник до цього не має ні-чо-го. Окрім того, що може зіпсувати сам, якщо він таки невдаха.
Другий важливий момент – це те, що у цих складних стосунках є ще й третя сторона у вигляді пошукової системи. Передбачити, що буде в пріоритеті незабаром – майже неможливо. Інформації щодо оновлень Гугл (Яндекс, Bing, Yahoo, необхідне підкреслити) майже не надає і часто буває так, що після оновлення алгоритму сайт, який подобався пошуковику і займав першу позицію, швидко її втрачає. Сеошник і сам цього боїться. Проте нічого не може з цим зробити.

І останнє, п’яте. Ціна.


Шукаючи виконавця для свого замовлення, замовник, звичайно, звертає увагу на ціну. Природно, коли йому хочеться заплатити якомога менше. Проте, коли Ви наймаєте виконавця, який просить аж непристойно мало, слід задуматись чому. Які лінки для сайту він планує купляти? Хто писатиме контент? Який в нього досвід роботи в цій сфері?


Стратегія таких виконавців дуже проста: Ви мені мало платите, я на Вас вчусь. Вигідно? Не надто. Окрім того, зазвичай саме від таких спеціалістів Ви і потрапляєте у залежність від сеошника,
після припинення роботи якого сайт стрімко втрачає свої позиції.


Обирайте якість. Вам же не хочеться платити двічі.
На завершення хочеться підсумувати, що невдаха – не той, хто сеошник, а той, хто погано працює. Тому для успішної співпраці беріть до уваги всі рекомендації спеціаліста, активно залучайтесь до робіт, що виконуються на Вашому сайті та які інструменти використовуються. Оцінюйте реально вартість робіт, терміни виконання та їх якість і Ваш сайт Вам точно за це віддячить.

 

Читайте також: