LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

12 July

Реклама в Facebook Messenger

Реклама в Facebook Messenger

Компанія Facebook має плани показувати рекламу також в своєму додатку Messenger. За інформацією з Facebook у них закінчується місце для розміщення реклами, і компанія переживає за зменшення обороту, отже в майбутньому також в додатку Messenger має з’явитись реклама. Відповідні тести в Австралії та Тайланді показали себе як «багатообіцяючі»....

13 May

Магія вірусного маркетингу, або як створити проект приречений на популярність

Магія вірусного маркетингу, або як створити проект приречений на популярність

Неодноразово ми стикаємось з тим, що певні речі, які нас оточують, фільми, які ми дивимось, смартфони, якими користуємось, кав’ярні куди ходимо, опинились у нашому житті нібито нізвідки. Чуючи знайомі назви, ми завчасу знаємо, що цей спорт-зал кращий, бо туди ходять «усі з нашої компанії», ця туристична фірма пропонує найширший...

26 September

Чого чекати від Опосума? Як поява нового алгоритму вплинула на локальну видачу

Чого чекати від Опосума? Як поява нового алгоритму вплинула на локальну видачу

Хто ще не знає, що таке Опосум, то це назва, яку присвоїли значному оновленню локального алгоритму, що відбулось 1 вересня цього року. З цього часу, багато власників бізнесу вважають, що їхні лістинги просто зникли із Google My business, проте це не так. Вони просто були відфільтровані Опосумом. В чому суть оновлення? Все вказує на те, що оновлення...

15 September

10 інструментів для підбору ключових слів, про які варто знати

10 інструментів для підбору ключових слів, про які варто знати

У минулому, теперішньому та, швидше за все, у найближчому майбутньому ключові слова для інтернет-маркетологів залишаються основною мовою та валютою в одвічному змаганні за першість. Ключові слова визначають тип Вашого контенту, його теми, налаштування контекстної реклами, а також частково впливають на вибір цільової аудиторії в соціальних...

09 September

Все, що Вам потрібно знати про лінкбілдинг: ТОП хаків

Все, що Вам потрібно знати про лінкбілдинг: ТОП хаків

Незважаючи на всі суперечки, нарощування органічних лінків – був та залишається одним із найефективніших методів просування. Проте, із часом та розвитком пошукової системи, методи для лінбілдингу (від англ. – link building) , а саме так називається цей процес, вимагають від лінбілдерів та власників сайту креативності та все нових та нових...

12 August

7 типів ключових слів, які покращать Вашу SEO-стратегію

7 типів ключових слів, які покращать Вашу SEO-стратегію

Цікаво, які ключові слова будуть корисними при просуванні?. Ключові запити важливі. І цей факт стосується усіх аспектів Вашої SEO-кампанії: починаючи від розміщення на сайті та завершуючи внутрішнім лінкуванням. Розуміння того, які ключові запити та де слід використовувати неминуче приведуть до бажаного результату у вигляді припливу...

20 July

Що нового приніс 2016? SEO чек-ліст для власників сайту

Що нового приніс 2016? SEO чек-ліст для власників сайту

Якщо Ви помічаєте, що Ваша SEO-стратегія вже давно вичерпала себе та перестала працювати, то, можливо, пора вже нарешті прокинутись, випити чашечку кави, та, дізнатись, що змінилось SEO за останній час. Тож, що робити, якщо Ви безнадійно застрягли в минуломута використовуєте застарілі методи просування? Про все по порядку. Базовий SEO-чекліст -...

09 June

Встигнути все: 17 додатків, разом із якими життя стане простішим

Встигнути все: 17 додатків, разом із якими життя стане простішим

Не знаємо як у вас, а у нас із продуктивністю інколи бувають проблеми. Здавалось би прості речі стають нестерпно важкими, а час непомітно втрачається, лиш наближаючи дедлайни. Тому, ми з командою встигли скласти цілий список корисних додатків, які організовують нас та тримають в тонусі, дозволяючи максимально ефективно управляти власним...

02 June

Публікувати і молитись – мало. 13 простих кроків до успіху у Local SEO.

Публікувати і молитись – мало. 13 простих кроків до успіху у Local SEO.

Про важливість локальної видачі для малого бізнесу говорити не доводиться: кожен великий і малий підприємець, який бореться за свого споживача бажає бути ним, як мінімум, поміченим. Як максимум – зробити клієнтом, а бажано – постійним.   Проте, у цій боротьбі перед власниками малого бізнесу постає провалля, яке називається...

22 April

Ранжування по повній програмі: Google знає, що Ви відчуваєте

Ранжування по повній програмі: Google знає, що Ви відчуваєте

Більшого вигадника ніж Гугл, мабуть, важко буде знайти. Ось і тепер, Google планує запровадити новий фактор ранжування. На просторах інтернету, з`явилась інформація, що пошукова система вирішила піти набагато далі ніж запровадження мобільних версій сайту, зовнішніх посилань, релевантного контенту.     Тепер Гугл буде слідкувати за...

14 April

Need for Speed або швидкість має значення

Need for Speed або швидкість має значення

Зробили мобільну версію сайту і вважаєте, що на цьому можна зупинитись? А от і ні. Часто мобільної версії є зовсім недостатньо для того щоб користувачі сприйняли ваш бізнес, особливо, якщо користю і швидкістю вона не вирізняється. Що це за фатальна несправедливість давайте розбиратись.   Статистика показує, що більше ніж 47 відсотків...

30 March

Як зблизитись із Google: цінність мікромоментів

Як зблизитись із Google: цінність мікромоментів

Фактична невідривність користувачів від їхніх гаджетів не може не впливати на зміни та тенденції розвитку мобільних девайсів. Гугл, як уже давно відомо, рухається у цьому напрямку достатньо інтенсивно,   Гугл, як і раніше продовжує інвестувати у мобільність, тож, що ж це означає для нас? За останні місяці, він зробив досить значні...

18 March

SEOOWL на конференції SEMPRO 2016

SEOOWL на конференції SEMPRO 2016

17 березня відбулась одна з найбільш визначних SEO-подій року в Україні - SEMPRO 2016. Такий захід не зміг залишити нас байдужими, тож представники команди SEOOWL вирушили на власні очі подивитись, як проходить грандіозне дійство інтернет-маркетингової індустрії, яке за попередніми даними мало б зібрати понад 500 SEO-cпеціалістів України та закордону.   Мусимо...

24 February

Любов і сльози технічної SEO

Любов і сльози технічної SEO

Колесимо далі по неоглядних технічних просторах пошукової оптимізації. Продовжимо тему розглядом таких питань: - Підтримка і кращі практики; - Підтримка профілю посилань; - Втрата лінкової; - Освоєння історії; - Робимо висновки. Підтримка і кращі практики. Тут ми розглянемо найкращі практики SEO, що включають в себе назви, опис, опис...

25 December

Технічна SEO як вона є. Частина 2.

Технічна SEO як вона є. Частина 2.

Почнемо ми з одного із ключових принципів “SEO-friendly” дизайну - дубльованого контенту. Всупереч поширеній думці, ця фраза не має на увазі точне копіювання змісту сайту, а всього-на-всього URL, що відповідає наступним критеріям: - Повертається HTTP-відповідь 200 ОК, що підтверджує, що такий ресурс існує; - Повертається контент, доступний...

16 December

Технічна сторона SEO - підготовка сайту до органічного пошуку

Технічна сторона SEO - підготовка сайту до органічного пошуку

Якщо Ви запитаєте 10 різних людей, що таке SEO, то, швидше за все, отримаєте зовсім різні відповіді. І це зовсім не дивно, враховуючи минуле цієї індустрії. Перенасичення ключовими словами, спам у коментарях і різного роду помилки - все це повпливало на створення поганої репутації перших сео-оптимізаторів серед інших членів веб-товариства...

09 December

SEO-прогноз 2016: яких сюрпризів очікувати від Google у новому році?

SEO-прогноз 2016: яких сюрпризів очікувати від Google у новому році?

Google не стоїть не місці, а разом із ним і позиції сайтів, що мають тенденцію до зміщення, а це не завжди є приємною новиною для seo-спеціалістів. Все через те, що ця пошукова система, намагаючись вдосконалюватись, вводить величезну кількість оновлень щороку і єдиним способом контролювати ситуацію і вчасно вносити необхідні поправки є постійне...

30 November

Локальна видача або SEO-вітаміни для місцевого бізнесу

Локальна видача або SEO-вітаміни для місцевого бізнесу

SEO - індустрія не уявляє себе без локального SEO. Серйозно. І якщо Ви вважаєте, що локальне сео не таке уже й потрібне, що Ваші SEO-знання і без того достатньо потужні, то Ви сама та людина, для котрої ми пишемо цю статтю. Рано чи пізно будь-який сео-спеціаліст чи підприємець стикається із необхідністю просувати бізнес, який має ще і фізичну...

23 November

Про актуальне: як вижити після нападу Пінгвіна, або що чекати від оновлення алгоритму?

Про актуальне: як вижити після нападу Пінгвіна, або що чекати від оновлення алгоритму?

Хтось готується до Нового року, а хтось, затаївши подих думає як би ефективніше підготуватись до чергового оновлення алгоритму. Останнє оновлення Penguin відбулося близько року тому і весь seo-світ завмер в очікуванні нової версії Penguin 4, про вихід якої повідомив Gary Illyes на своїй сторінці в Твіттері. Нагадаємо, хто ж такий той Пінгвін, якого...

16 November

Самостійне просування сайтів в пошукових системах

Самостійне просування сайтів в пошукових системах

Інтернет пістрявіє статтями про самостійне просування сайту. “Просування сайту безкоштовно” - кажуть нам, “Виведення сайту в топ за 1 день”, “Як просунути сайт самостійно”, бачили таке, правда ж? Ми теж. Тому сьогодні поговоримо про це наболіле самостійне просування сайтів в пошукових системах, яке не дає спати кожному...

05 November

Візуалізація даних в SEO: Що? Чому? Навіщо?

Візуалізація даних в SEO: Що? Чому? Навіщо?

Візуалізація, інфографіка - часто чуємо ці терміни і навіть розуміємо, що вони означають і як можуть використовуватись, та, чомусь, у багатьох вони досі сидять на лаві запасних. От і даремно.   Відомо, що візуальна інформація сприймається в рази легше і швидше ніж текстова. Нічого дивного, адже люди запам’ятовують всього-лише 20 %...

17 October

Адаптивний дизайн та мобільна версія як фактори ранжування Google

Адаптивний дизайн та мобільна версія як фактори ранжування Google

  По мірі з’явлення на ринку різноманітних девайсів, які здатні потішити юзерів у веб-дизайнера з’являється більше роботи щоб підлаштуватись під модні віяння. У цьому йому допомагає адаптивний дизайн.   Адаптивний дизайн, чи в оригіналі responsive web design - означає ніщо інше як можливість переглядати один і той самий сайт на різних...

03 October

Новини від Google: система штучного інтелекту RankBrain

Новини від Google: система штучного інтелекту RankBrain

Спеціалісти Google ніколи не сплять - так би ми перефразували відомий вислів. Натхненно трудячись вони створюють щоразу досконалу систему пошуку і недавно в черговий раз доповнили її новим елементом. Отож, давайте знайомитись - RankBrain. Що таке RankBrain? RankBrain - важливий сигнал ранжування, який в Google називають третім за значенням, а за сумісництвом...

28 September

Особливості написання SEO-статей

Особливості написання SEO-статей

Що таке SEO-текст і з чим його їдять? Поняття SEО-тексту, яке давно уже увійшло у буденний лексикон оптимізаторів, все ще продовжує лякати пересічного копірайтера своєю незрозумілістю. Оптимізований текст пишеться під певний пошуковий запит і має на меті те, що саме за ним люди знаходитимуть цю статтю, тому, як правило, написання SEO-статтей...

01 August

Для чого потрібна SEO-оптимізація?

Для чого потрібна SEO-оптимізація?

  Що таке SEO-оптимізація сайтів? Для чого взагалі потрібне SEO? Таким питанням задається кожен, кому потрібно просувати свій сайт у пошукових системах для того, щоб залучати нових клієнтів, підписників блогу чи просто потужно рекламувати свої послуги чи товари у мережі Інтернет. Бо ж, погодьтеся, немає сенсу мати навіть найкращим чином...

30 November

5 причин, чому Ваш seoшник невдаха

5 причин, чому Ваш seoшник невдаха

Відразу мушу перепросити. Ми люди прості і пояснюємо все відповідно. Тому, коротко і ненав’язливо постараємось розповісти про основні клієнтські причини вважати свого сеошника мудаком невдахою.  Причина номер один. Він дуже довго працює. Будь-який клієнт чекає швидких результатів. І часто, попри всі розповіді спеціаліста про...

30 November

SEO 2017: все крутиться навколо ROI

SEO 2017: все крутиться навколо ROI

Рік закінчується неспішно, та попри всі клопоти, пов’язані з цим фактом, 2017 рік уже дихає у спину у вигляді змін у роботі пересічного сеошника. І хочете Ви цього чи ні, але рахуватись із тим доведеться. Тому сьогодні ми постараємось висвітлити основне, на чому буде базуватися SEO наступного року. Закінчення року для кожної компанії...