LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

02 June

Публікувати і молитись – мало. 13 простих кроків до успіху у Local SEO.

Публікувати і молитись – мало. 13 простих кроків до успіху у Local SEO.


Про важливість локальної видачі для малого бізнесу говорити не доводиться: кожен великий і малий підприємець, який бореться за свого споживача бажає бути ним, як мінімум, поміченим. Як максимум – зробити клієнтом, а бажано – постійним.

 

Проте, у цій боротьбі перед власниками малого бізнесу постає провалля, яке називається локальним SEO. Як схилити його на свою користь та заявити про себе у 2016 році зараз і розберемось.

 

Відповідно до статистики, майже 25 % власників малого та середнього говорять, що сео-оптимізація є тією стороною маркетингу, у якій їм найбільше потрібна допомога.

 

У липні 2014 року Гугл представив алгоритм Pigeon, який раз і назавжди змінив локальну видачу та оптимізацію сайтів в цілому.

 

Іронічно, проте, що більше підприємці розуміють потребу у пошуковій оптимізації, то більш складним стає цей процес. Скажімо, перед оновленням Hummingbird, локальна оптимізація складалась із набору нескладних кроків, які, по суті, могли спокійно існувати поза традиційними методами оптимізації. Та в той же час, коли ці кроки все ще залишаються частиною місцевого пошуку, в нього інтегровано і інші більш складні для розуміння сигнали.

 

Основа локального SEO.

 

Крок 1: Google My Business.

 

Якщо Ви досі цього не зробили, тоді пора настала: варто долучитись до Google Мій бізнес та вказати своє розміщення для кожної адреси:

 

- Ретельно заповніть поля імені, адреси та телефону. Важливо те, щоб вказана інформація повністю збігалась із тою, яка розміщена на Вашому сайті;

- Уважно виберіть свою категорію. Гугл рекомендує обирати одну, яка найкраще відобразить сутність Вашого бізнесу. Якщо із цим кроком виникають проблеми, скористайтесь Google Places for Business Category Tool, - інструмент, що прискорить Вашу роботу;

- Заповніть профіль настільки, наскільки це можливо зробити;

- Використовуйте фотографії: власні фото, фото приміщення, будівлі і т.д. Проте не перестарайтесь: обирайте лиш якісні фото;

- Зазначте години роботи.

Крок 2: Розміщення інформації про Ваш бізнес на інших пошукових сайтах:

- Bing Places;

- Yahoo Small Business (зараз Aabaco Small Business);

- Yelp для власників бізнесу;

- Apple Maps;

- Facebook з часом стає все більшим гравцем у локальному пошукові: ця соціальна мережа – популярна платформа для перегляду відгуків про підприємство і, одночасно, бізнес-сторінки на Фейсбуці стали частіше відображатись у результатах видачі;

- LinkedIn. Якщо ви зацікавлені у співпраці (а хто не зацікавлений?) то Ви просто зобов’язані мати профіль на LinkedIn;

- Інші соціальні мережі, які є цікавими для Вашої цільової аудиторії (Instagram, Pinterest, Youtube, Twitter);
Крок 3: створення згадок про Ваш сайт.

Корисними сайтами для створення таких згадок можуть виступити ресурси різноманітного призначення: каталоги, організації, переліки промислових та бізнес-організацій.

Одними із основних джерел, які дають значні сигнали для пошукових систем, а також передають інформацію до менших сайтів. Топ 5 з них:

 

 

Localeze;
Infogroup;
Acxiom;
Factual.


Окрім цього, є безліч інших безкоштовних сайтів, де Ви можете залишити лінк на Ваш сайт. Старайтесь уникати сайтів, контент і надійність яких викликає недовіру. Ми також не радимо платити за згадки на сайтах за винятком сайтів, які перераховані нижче.

 

Існують три типи сайтів, які вартують оплати:

Ваша місцева торгова палата, або сайт іншого значного локального бізнесу, включаючи групи та каталоги;
Better Business Bureau – бюро покращення бізнес-практики;
Регіональні чи національні асоціації;


Крок 4: збирайте відгуки.

 

Збирайте настільки багато позитивних відгуків, наскільки можливо їх зібрати. Це дасть Вам явну перевагу, особливо, якщо Ви займаєтесь специфічною тематикою – позитивні відгуки на Google my Business та Yelp допоможуть Вам здобути прихильність аудиторії.

 

Крок 5: зробіть маркування контенту на Вашому сайті.

 

Цей крок відноситься до правильного вказування ключових слів для пошукової систем.

 

Ваша Гугл-категорія повинна стати, окрім всього ще і ключовим словом для однієї зі сторінок Вашого сайту, бажано, для головної, оскільки саме головна сторінка володіє найбільшою пріоритетністю.

 

Головна сторінка повинна містити текст не менше ніж 300 слів разом із основними ключовими словами. Більше тексту – більш вагомою сторінка стає для пошукової системи, проте варто пам’ятати, що окрім всього, контент, який Ви розміщуєте на сторінках Вашого сайту має бути корисним для користувачів.

 

Структура «ключове слово+ місто» повинно знаходитись у:

 

Title Tag – у заголовку html-документа;
У заголовку сторінки (h1);
Як частина Alt.text Ваших зображень;
Крок 6: додайте розміщення на сайті.

Включайте Ваші назву, адресу та номер телефону у Header, Footer чи Sidebar так, щоб вони могли відображатись на кожній сторінці Вашого сайту;
Створюйте окремі сторінки для кожної Вашої локації;


Крок 7: зовнішнє лінкування.

 

Поза тим, що це твердження часто викликає сумніви щодо своєї ефективності, проте розміщення посилань на впливових сайтах значно підтвердить авторитет Вашого ресурсу, тому лінк із місцевої торгової палати чи іншого значного джерела зовсім не завадить.

 

Крок 8:тестуйте швидкість свого сайту.

 

Незмінна статистика говорить, що близько половини користувачів ( а якщо бути точнішими, то 47 %) очікують повного завантаження сайту за 2 секунди чи швидше. Така ж кількість говорить, що швидше за все покине сайт, якщо завантаження відбувається довше. Тому, Гугл пропонує ретельно слідкувати за швидкістю завантаження Вашої сторінки та позбуватись елементів, які пригальмовують її дію.

 

Крок 9: оптимізація сайту для мобільних пристроїв.

 

Не так давно, а саме із виходом Mobilegeddon у 2015 році значення оптимізації для мобільних пристроїв кардинально змінилось і тепер це один і з основних факторів ранжування Гугл.

Крок 10: унікальний контент.

 

Дубльований контент не працює. Зовсім-презовсім.

Сьогодні контент на сайті – це теж технічна, ретельно продумана складова. Для того щоб контент виконував свою функцію на сайті він повинен:

 

Бути унікальним;
Публікуватись на постійній основі;
Містити ретельно прописані ключові слова;
Бути корисним та цікавим для відвідувачів сайту.
Створюючи контент, незалежно від його типу, намагайтесь відповідати на запитання, які турбують Ваших потенційних клієнтів, тільки тоді він матиме цінність не лише для людей, але і для пошукової системи.

 

Крок 11: оптимізуйте голосовий пошук.

 

Голосовий пошук набирає популярності і кількість його використання росте чи не з кожним днем. Як можна це використати?

Створіть прямі відповіді на основі природних запитів. Варто враховувати також і те, що голосовий пошук завжди буде мобільним, тому переконайтесь у тому, що Ваш сайт є оптимізованим для мобільних пристроїв.

 

Крок 12: забезпечте беклінки для свого контенту.

 

Беклінки – посилання із інших сайтів до сих пір є одним із найважливіших SEO-сигналів. І ось, що для цього необхідно:

 

Створюйте якісний вірусний контент, який би цікаво було поширювати: речі, які потрібно зробити до Нового року, ТОП 100 популярних пляжів і т.д.;
Публікувати і молитись – мало. Поширюйте власні записи за допомогою соцмереж, електронної пошти, блогерства та інших доступних Вам адекватних та легальних способів;
Розміщуйте посилання із інших впливових та якісних місцевих ресурсах: сайтах, блогах. Дайте їм знати, що Ви поширюєте їхній контент.


І останнє. 13-ий крок: прискорені мобільні сторінки.

 

Вже цього року Accelerated Mobile Pages повинні стати доступними для всіх та, за словами представників Гугл, вони безумовно матимуть вплив на результати пошуку. Універсальність прискорених сторінок все ще стоїть під запитанням, проте мета компанії: « пришвидшити весь опублікований контент від новин, зображень до блогів та GIF-файлів.»

Кожен із цих 13ти пунктів – це ще один крок у місцевій seo-боротьбі.

А що робите Ви щоб досягнути першості в локальній видачі?

Читайте також: