LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

26 September

Чого чекати від Опосума? Як поява нового алгоритму вплинула на локальну видачу

Чого чекати від Опосума? Як поява нового алгоритму вплинула на локальну видачу

Хто ще не знає, що таке Опосум, то це назва, яку присвоїли значному оновленню локального алгоритму, що відбулось 1 вересня цього року. З цього часу, багато власників бізнесу вважають, що їхні лістинги просто зникли із Google My business, проте це не так. Вони просто були відфільтровані Опосумом.

В чому суть оновлення?

Все вказує на те, що оновлення змогло значно вплинути тільки на ранжування в 3-Pack та локальному пошуку (включаючи результати Google Maps), основною метою такого оновлення було урізноманітнення результатів локальної видачі та очищення ТОПу від спаму.

Спираючись на численні відгуки про зміну позицій сайтів, можна сказати, що це найбільше оновлення локальної видачі, з часів оновлення алгоритму Pigeon в 2014 році.

Компанії, що знаходяться за межами фізичних кордонів міста отримали значний стрибок по позиціях.
Проблеми, з якими стикаються компанії, що знаходяться поза межами міст виникають далеко не вперше. Зокрема, вони завжди важче ранжувалися за ключами, що містили назву певного міста. Часто вони навіть «технічно» не потрапляли в кордони міст відповідно до Google Maps.

Після останнього оновлення багато із таких компаній змогли покращити свої позиції в місцевій видачі. Розглянемо приклад. Direct Inspections – компания в Sarasota, які хотіли просуватися за запитом «home inspector Sarasota».

Їх розміщення виходило за межі міста, вони знаходились у відокремленій місцевості під назвою Gulf Gate Estates і, як і у більшості інших подібних компаній, їх поштова адреса відносилась до Sarasota.

6 серпня вони займали 31 позицію в локальній видачі за запитом «Home Inspector Sarasota», проте, просування за цим запитом було майже неможливим без фізичної адреси в місті. І така проблема – прикра закономірність, адже часто навіть після років оптимізації позиції таких компаній могли не рухатись з місця за подібними запитами.

Після оновлення позиція Direct Inspections змінилась на 10 (так, аж 21 позиція вгору). Також ми спостерігали подібну реакцію і в інших компаній, що потрапляють під цю категорію.

Google відфільтровує результати на основі адреси і приналежності до іншої організації.
Раніше ми спостерігали, як локальний фільтр застосовувався до локальних результатами, фільтруючи профілі, які мали один і той же номер телефону або домен. Наприклад, у вас є кабінет мануальної терапії, який включає три окремих лістинги для індивідуальних практикуючих лікарів і один лістинг для самої компанії.

Ці окремі профілі будуть посилатися на один сайт і використовувати той же номер телефону. Як правило, тільки один або два з них будуть видні в локальних результатах, а решта будуть відфільтровані.

У цьому є сенс, тому що Google регулярно відфільтровує дубльований контент в органічній видачі, показуючи користувачам тонни результатів від однієї і тієї ж компанії, що не обов`язково найкраще підходять запитам людей. Коли ви шукаєте нового дантиста, чи хотіли б Ви отримати кілька результатів у видачі з одним і тим же офісом?

Починаючи з цього оновлення, ми бачимо, що багато компаній були відфільтровані через наявність адреси, які збігаються з адресою, зазначеною в іншому лістингу даної компанії в тій же категорії (той же тип бізнесу). Розглянемо приклад.

Якщо ввести запит «personal injury attorney palmdale», то ви отримаєте 16 результатів локального пошуку. Серед них є, як мінімум, п`ять лістингів, що використовують адресу 1008 W Ave, Palmdale, CA і відносяться до медичних юристів. В даний час тільки один результат показується в локальному пошуку, а інші чотири фільтруються:

Stefyan Law Firm - показується
DeVille Law Group Inc - відфільтрований
iAccidentLawyer - відфільтрований
Nadrich & Cohen - відфільтрований
Wilshire Law Firm - відфільтрований


Broland на форумі Local Search Forum зазначив, що можна побачити відфільтровані лістинги, якщо збільшити карту в локальному пошуку. Коли я роблю це для даного запиту зараз, я отримую 61 результат. При цьому більшість відфільтрованих результатів, про які я згадувала раніше, відображаються

В іншому прикладі власник бізнесу мав два лістинги, які були названі по-різному, містили різні номери телефонів, різні сайти і адреси. Ми відстежували його позиції щодня і використовували трекер від BrightLocal, який також робив скріншоти екрану результатів пошуку кожен день.

Щодня, коли з`являвся один лістинг, інший зникав. Спочатку я не розуміла зв`язку між ними, так як їх ім`я, адреса, номер телефону профілю розрізнялися. Тоді клієнт пояснив, що фізично вони знаходяться в одній будівлі, незважаючи на те, що мають різні адреси. Адреса змінюється в залежності від того, з якого боку вулиці зайти в будівлю.

Ця інформація допомогла мені підтвердити той факт, що Google працює трохи складніше, а не просто враховує адресу, яку ви вводите в Google Мій бізнес.

У ще одному кейсі Google став ще більш непередбачуваним. Я працювала зі стоматологом, у якого є два різних кабінети. Вони обидва розташовуються на одній і тій же вулиці, але мають зовсім різні адреси і розташовані не в одній будівлі. У них різні номери телефонів, різні лікарі, сайти не розміщені разом, і вони не стоять в одному обліковому записі Google. Єдиний зв`язок полягає в тому, що він є господарем їх обох, і технічно материнська компанія, що володіє ними обома, буде відображатися в ліцензії на ведення комерційної діяльності.

Вже досить давно я знала, що Google часто просить надати ліцензію, коли лістинги компанії виключаються з видачі, але тепер створюється відчуття, що Google дійсно знає набагато більше про те, хто володіє кількома компаніями в тій же галузі, ніж я підозрювала раніше.

У випадку даного стоматолога дві його практики ранжувались в 3-Pack за різними ключовими словами. В даний час я не можу зробити так, щоб вони з`являлися у видачі разом.

Майте на увазі, що даний фільтр не те ж саме, що санкції. Google не видаляє лістинги або запобігає зовсім їх ранжуванню. Замість цього, він працює подібно органічного фільтру, який вибирає «кращі» і найбільш релевантні лістинги і відфільтровує інші, які дуже схожі.

Я часто бачу різні лістинги, які ранжуються за різними ключовими словами. Так, в той час, як лістинги юридичної фірми ранжуються за запитом «personal injury attorney», особистий профіль адвоката може ранжуватися за запитом «motorcycle accident attorney», якщо він є більш релевантним (як і коментарі, в яких йдеться про ДТП за участю мотоциклів) .

Фізичне розміщення користувача стало ще важливішим, ніж було раніше.
Компанія звернулася до нас за консультацією, хвилюючись за наслідки цього оновлення алгоритму. Вони помітили, що маса їх розташувань більше не ранжувалися в 3-Pack. Коли ми почали розбиратися, виявилося, що, оскільки вони виробляли пошук з головного офісу в Алабамі, вони бачили щось зовсім інше, ніж користувачі в Техасі, де була розташована одна з компаній.

Фірма розташовувалася в Richland Hills, Texas, і чим далі ви перебували від міста при пошуку, тим більш зменшеною ставала карта, і відповідно тим сильніше лістинг опускався в рейтингу. У результатах пошуку, які бачили вони, компанія займала 7 місце за запитом [послуга + місто] в Алабамі, в той час як користувач з Richland Hills, Texas, бачив цей лістинг на першому місці.

Схоже, що починаючи з цього оновлення, стає вкрай важливим переконатися, що розташування користувача правильно налаштоване при відстеженні ранжування. Інструмент від Bright Local дозволить зробити це.

Результати пошуку стали більше залежати від незначних варіацій ключового слова.
Я бачу багато звітів про варіації 3-Pack на основі незначних змін пошукового запиту. Раніше можна було побачити досить схожі результати, якщо набрати в пошуку «Los Angeles Chiropractor» або «Chiropractor Los Angeles» або «Chiropractor Los Angeles CA».

Після оновлення ми спостерігаємо набагато сильніші коливання в результатах видачі за схожими ключовими словами. У деяких випадках я бачила лістинги, які були відфільтровані по одному запиту, а потім з`являлися в локальних результатах, якщо додати до запиту абревіатуру штату.

Локальний фільтр став більш незалежним від органічного фільтра.
У минулому ми виявили, що якщо Google відфільтрував сайт органічно (або відфільтрував конкретні сторінки, на які ви ставите посилання в лістингу), це негативно відбивалося на ранжуванні.

Після оновлення я звернула увагу на масу прикладів компаній, які займали передуючі позиції по конкурентних запитах і які посилалися на сторінки, відфільтровані в органічній видачі.

Одним з кейсів, який я аналізувала, була клінінгова компанія, що має кілька сайтів. Один із сайтів був відфільтрований всюди органічно, бо він був дуже схожий на інший їхній сайт (який показувався в органічній видачі). Так вийшло, що клієнт пов`язав локальний лістинг з сайтом, який був відфільтрований, що історично мало знизити позиції. Після оновлення, клієнт отримав значне зростання позицій, незважаючи на цю ситуацію.

Інший приклад - компанія, яка займала друге місце після оновлення. У них є два лістинги в Google для одного і того ж бізнесу, і до оновлення тільки один з них входив в 3-Pack. Різниця між двома лістингами полягала в тому, що один посилався на версію сайту з www, а інший на версію http://domain.com (без www).

В органічній видачі Google досить розумний, щоб розуміти, що це один і той же сайт (301 редирект з одного сайту на інший не був налаштований), і Google не проіндексував обидві версії. Але це ще один приклад того, як локальний і органічний фільтр, швидше за все, стали зовсім різними і не настільки пов`язаними, як раніше.

 

І на останок.

 

В цілому, ми як і раніше, спостерігаємо значні коливання, що змушує мене думати, що Google все ще проводить А / B тестування різних сигналів ранжування. Такі трекери ранжування, як Algoroo все ще демонструють великі коливання в результатах пошуку. Цілком можливо, що частина того, що вони змінили, повернеться назад.

Поки фільтр начебто тримається стабільно, але я як і раніше аналізую все більше і більше кейсів, щоб побачити додаткові патерни.

 

Стежте за оновленнями та будьте в курсі останніх SEO-новин разом із SEOOWL!

 

За матеріалами searchengineland.com

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте також: