LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

15 September

10 інструментів для підбору ключових слів, про які варто знати

10 інструментів для підбору ключових слів, про які варто знати

У минулому, теперішньому та, швидше за все, у найближчому майбутньому ключові слова для інтернет-маркетологів залишаються основною мовою та валютою в одвічному змаганні за першість.

Ключові слова визначають тип Вашого контенту, його теми, налаштування контекстної реклами, а також частково впливають на вибір цільової аудиторії в соціальних мережах.

Саме тому так важливо розуміти, які інструменти для визначення ключових слів зможуть допомогти досягти найкращих результатів та стати запорукою успіху Вашої роботи.

Тож, які на сьогодні є альтернативи, «Планувальникові ключових слів» від Google Adwords ? Нижче ми постарались викласти список сервісів, які будуть дуже доречними в роботі спеціалістам галузі.

Ahrefs. Окрім відмінного сервісу для аналізу беклінків та вимірювання вхідного трафіку, компанія володіє достатньо потужним інструментом для визначення ключових слів. Показники якості Ahrefs володіють надзвичайно високою точністю і перевершують аналогічні сервіси на ринку SEO-інструментів. На даний момент сервіс знаходиться у розробці та доступний не у всіх країнах світу. Функціонал буде платним, проте, якщо підписатись на пробну версію, а згодом відновити цю підписку, то доступ до безкоштовної версії залишиться відкритим.


SEMRush. Власний інструмент є і у SEMRush. Сьогодні компанія володіє надзвичайно великим об’ємом даних та працює у 26 країнах світу. Цей інструмент здатен представити масу варіантів ключових слів та показати приблизну кількість пошукових запитів для кожного варіанта та приблизну позицію домена за заданим ключовим словом, а також показник його якості.


Moz. Не так давно такий сервіс з’явився і у Moz. Функціонал працює як додаткова, більш масштабна функція для проведення SEO-аудиту. Інструмент дає можливівсть пропрацювати семантику, включаючи геолокацію. Також тут доступні різні варіанти фільтрації, яка дозволить виключити із пошуку певні слова. Є можливість здійснювати пошук лише за фразами, які включають вказані ключові слова. Moz також може надавати дані по доменах, які показувались за вибраним ключовим словом і останні згадки цих ключових слів.


Keywordtool.io.Тут можна обирати рекомендовані ключові слова по кожному з доменів верхнього рівня, а також обирати ключові слова, на основі мови та геолокації. Зручно. Безкоштовно цей інструмент надасть кілька сотень ключів, проте за додатковий об’єм доведеться заплатити.


Scrapebox.Цей інструмент прийнято вважати розробкою «чорного SEO», хоча насправді його доволі успішно використовують для цілком законної оптимізації інтернет-ресурсів. Сервіс надає багато рекомендацій щодо ключових слів та просуванню по цілому ряду запитів. Що важливо зауважити, Scrapebox сумісний лише із середовищем робочого стола Windows.


Wordstream. Це – платний інструмент для управління компаніями контекстної реклами. Проте в нього також інтегрований і безкоштовний функціонал підбору ключових слів, який дозволяє доволі ефективно справлятись із завданнями при невеликій кількості ключових слів. Платні акаунти отримують ширший обсяг функцій сервісу.


Bing. Цікаво, що інструменти від Bing можуть виявитись ефективними для при плануванні стратегій просування в Google. Технології Bing забезпечують глибоку аналітику запитів, тому якість отриманих запитів буде високою. Проте, для того щоб скористатись ним, необхідно буде підтвердити свій сайт в «Інструментах для веб-майстрів Bing». Можливо, варіанти рекомендованих ключових слів Bing не будуть такими різноманітними, як при роботі із платним сервісом проте Bing дозволяє підбирати ключі на основі заданого обсягу на основі широкої та точної відповідності.


Keyword Discovery. Один із найдавніших сервісів автоматизації роботи SEO, Keyword Discovery і далі залишається актуальним. Попри те, що обсяг отриманого семантичного ядра буде досить великим, ручне опрацювання семантики дозволить спеціалістові отримати багато нових ідей для просування сайту. Як і більшість інших інструментів, цей сервіс теж є платним. Проте, для обмеженої кількості запитів, можна скористатись і безкоштовною версією.


KWFinder. Сервіс доступний в 5 країнах світу та підтримує 5 мов. Всі отримані результати, включаючи рівень складності та варіанти ключових слів можуть бути відфільтрованими на основі цілого ряду параметрів. Вже традиційно для подібних сервісів, KWFinder має розширену платну версію та безкоштовний варіанти із обмеженою кількістю ключових слів.


7Search. Донедавна, цей сервіс вважався однією із найбільших мереж PPC-реклами (Pay per click). Дехто і досі його використовує, проте, це наразі, швидше виключення із правил. Але, він все ще володіє простим функціоналом підбору ключових слів. Результати базуються на власних даних рекламної мережі.


Проте, якщо Ви працюєте із багатьма країнами світу, Вам необхідно знати і наступні пошукові системи, які в окремих країнах поширені більше ніж Google.

 

Для тих, хто працює в Китаї, необхідний функціонал пошукової системи Baidu, який є аналогічним до Google Трендів. Він дозволяє знайти найбільш актуальні для регіону теми публікацій та запити, розширивши семантику. Також для успішної роботи на китайському ринку, корисним виявиться DragonMetrics, пробна версія якого надається безкоштовно.

 

Найбільша пошукова система Кореї Naver також володіє власним інструментом для інтернет-маркетологів. Варто пам’ятати, що найкраще інструменти Naver працюють саме в Internet Explorer.

Для Японії і Тайваню найактуальнішими будуть Yahoo Japan і Yahoo Taiwan. Вони повністю адаптовані під ринки своїх країн та можуть значно відрізнятись від традиційної англомовної версії. Кожна із них володіє власною системою пошуку ключових слів, а для того щоб скористатись ними необхідно підтвердити сайт в Bing «Інструментах для роботи веб-майстра» в кожній із версій пошукової системи. Швидше за все, що дані про ключі беруться із органічної видачі Google.

І, зрештою, хто працює із російським ринком, добре знає про Яндекс Wordstat, який має і англомовну версію. Сервіс допомагає оцінити рівень зацікавленості користувачів до певної тематики та вибрати ключові слова. Однаково добре працює із російськомовним та англомовним сегментами.

 

Користуйтесь перевіреними сервісами, та будьте актуальним завжди разом із SEOOWL!

Читайте також: