LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

14 April

Need for Speed або швидкість має значення

Need for Speed або швидкість має значення

Зробили мобільну версію сайту і вважаєте, що на цьому можна зупинитись? А от і ні.

Часто мобільної версії є зовсім недостатньо для того щоб користувачі сприйняли ваш бізнес, особливо, якщо користю і швидкістю вона не вирізняється. Що це за фатальна несправедливість давайте розбиратись.

 

Статистика показує, що більше ніж 47 відсотків представників малого та середнього бізнесу не мають мобільної версії сайту. Проте, нестатистичні дані ще менш оптимістичні і говорять нам, що 67 % сайтів МСБ не готові дружити із гаджетами потенційних користувачів. Тому, власники мобільних сайтів мають можливість подвоїти свою аудиторію.

 

 

У жовтні 2015 року, представники Гугл заявили, що 50% усього трафіку здійснюється із мобільних пристроїв, а що стосується локального пошуку, то тут ця цифра сягає 60 %. Перегляди зі смартфонів та планшетів лише збільшуються, тому для тих, хто не має мобільної версії проблема стає не одна, а цілих дві.

 

Перше. Користувачі потребують його. Гугл говорить, що 57 % користувачів не порадять сайт із поганою мобільною версією, а 40% взагалі підуть до конкурента після невдалого від Вашого сайту. А воно Вам треба?

 

І друге. Ви отримаєте менше відвідувань на сайт. Після того як минулого року Гугл запустив мобільний алгоритм все стало на свої місця. А вірніше опустилось по позиціях: сайти, які не були оптимізованими і не мали мобільної версії сайту знизились у видачі.

 

 

Проте, Гугл, очевидно, не зупиниться і на цьому. Тож чого очікувати далі? Як малому та середньому бізнесові втриматись на своїх позиціях та зберегти конкурентні переваги?

 

Одним із пунктів, який треба переглянути, є швидкість Вашого мобільного сайту. Це є тим, що Гугл зараз дуже пильно розглядає особливо перед запуском прискорених мобільних сторінок, детальніше про які ми поговоримо нижче.

 

Тому, ми підготували огляд найбільш важливих аргументів щодо важливості швидкості завантаження мобільної версії для локального бізнесу та як випереджати своїх конкурентів, не втрачаючи кількості відвідувачів.

 

Користувачам необхідна швидкість.


Користувачеві не потрібен просто мобільний сайт, йому необхідний швидкий мобільний сайт. Відчуваєте різницю? Час концентрація його уваги щоразу скорочується і тепер ми спостерігаємо тенденцію до відмов користування сайтом, що завантажується довше ніж 3 секунди.

 

Швидкість завантаження – фактор ранжування Google.
Попри те, що у попередніх заявах говорилось, що швидкість завантаження не впливатиме на ранжування Google Mobilegeddon, та всі спостереження заперечують це твердження.

 

На основі аналізу клієнтських сайтів, Колін Гіді, seo-директор 3Q Digital говорить, що відвідування цих сайтів із мобільного браузера показує, що час завантаження і швидкість сторінки є більше ніж достатньо вагомим фактором у ранжуванні.

 

А тепер і сам Гугл визнає, що швидкість завжди була і є наріжним каменем гугл-пошуку.

 

 

Google встановив високу планку.
Гугл хоче бути впевненим у тому, що користувачі отримують саме те, що очікують від пошукової системи, тому зрозуміло, що якщо коефіцієнт виходів із повільних сайтів зростає, пошукова система відображає на перших позиціях швидші сайти.

Стандарти Гугла для мобільних сторінок – менше однієї секунди на завантаження сторінки і це є достатньо високим запитом, адже середньостатистична мобільна сторінка вантажиться чотири секунди.

 

Так, це може здаватись несправедливим, адже мобільні оператори не завжди можуть контролювати швидкість завантаження веб-сторінок і на це є цілий ряд причин. Тому Гугл пропонує PageSpeed Insight tool, що допоможе визначити продуктивність сайту та дати поради щодо покращення його роботи.

 

Впровадження нових прискорених мобільних веб-сторінок.

Гугл зацікавлений у тому щоб зберегти присутність користувачів у веб-просторі, особливо зараз, коли вони так активно використовують мобільні додатки. Одночасно із цим, такі платформи як Facebook та Snapchat стимулюють розвиток своїх мобільних додатків та залучення користувачів до їх використання.

Фейсбук, навіть не намагається приховати своєї основної мети, впровадивши Instant Articles – насичених картинками, відео та картами лонгріди, які зручно читати, не виходячи із Фейсбук. Щоправда, таку можливість наразі мають не всі.

«Ми намагались вирішити основну проблему – повільне завантаження сторінок, яке стає на перешкоді людям, які хочуть почитати новини зі свого телефону, саме для цього і з’явились Instant Articles.

 

Відповідь Гугл не забарилася: пошукова система оголосила про впровадження AMP(accelerated mobile pages) – прискорених мобільних сторінок, які можуть відкриватися майже миттєво.

 

Ще однією перемогою Гугл над Фейсбуком стало офіційне впровадження AMP у лютому 2016 року, тоді як Instant Articles були заплановані лише на квітень цього ж року.

 

 

Місцевого бізнесу це також стосується.
Зрозуміло, що такі оновлення як Instant Articles та AMP не пройдуть мимо користувачів. Зараз можливістю користуватись прискореними варіантами доступу до контенту можуть тільки у тестовому форматі, та неважко передбачити, що вони швидко будуть прийнятими національними брендами і стануть стандартами для користувачів.

 

Тому, пора готуватись до того, що мобільності Вашого сайту дуже скоро стане недостатньо і місцеві підприємства будуть змушені адаптувати швидкість завантаження своїх сайтів під національні бренди щоб виправдовувати очікування користувачів та не втрачати їх на середині процесу завантаження сторінки.

 

Контент, який тягне донизу.
Мобільні технології розвиваються постійно, але разом з тим, швидкість завантаження щоразу уповільнюється і відповідно до звіту Radware Mobile eCommerce, за рік середня швидкість завантаження сповільнилась від 4.3 секунди до 4.8 у 2014 і 5.5 у 2015 році.

 

Основною причиною цього стає, власне, контент на сторінці. Якість і кількість контенту постійно збільшується: сайти насичуються відео-матеріалами, картами, зображеннями і текстами, що не може не впливати на його завантаженість.

 

Кілька доречних порад.
Вага сторінки напряму залежить від того, скільки файлів потрібно завантажити. Постарайтесь звести до оптимального мінімуму кількість файлів щоб прискорити процес завантаження сторінок;


Зображення та відео важкі. Використовуйте інструменти для стиснення важких файлів щоб полегшити обсяг даних, який має бути завантаженим;


Уникайте важких форматів;


Оптимізуйте шрифти. Деякі шрифти можуть бути на диво важкими. Тому при правильному виборі стратегії та підходу до їх використання, вони зможуть допомогти полегшити Ваш сайт;


Оптимізуйте час завантаження окремих файлів. Для прикладу, файли, які залишаються невидимими для користувача, поки він не проскролить не повинні завантажуватись відразу.


Висновки.

 

А на завершення, варто сказати, що це – лише кілька порад, які Гугл залишає для покращення завантажуваності сайту. Більшість «як» і «чому» залишаються технічною стороною, що потребують консультації спеціаліста.

 

Проте, розуміння проблеми – це вже половина успіху. А решту довірте спеціалістам SEOOWL Львів, ми точно знаємо, що робити для Вашого успіху!

 

 

 

 

 

Читайте також: