LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

30 March

Як зблизитись із Google: цінність мікромоментів

Як зблизитись із Google: цінність мікромоментів

Фактична невідривність користувачів від їхніх гаджетів не може не впливати на зміни та тенденції розвитку мобільних девайсів. Гугл, як уже давно відомо, рухається у цьому напрямку достатньо інтенсивно,

 

Гугл, як і раніше продовжує інвестувати у мобільність, тож, що ж це означає для нас? За останні місяці, він зробив досить значні кроки для розвитку майбутнього маркетингу місцезнаходження.

Оновлення mobile-friendly змогло значно пришвидшити еволюцію маркетингу місцезнаходження. Запуск Гугл Мій бізнес тільки підкреслив важливість локальної прив’язки як основи локального маркетингу для користувачів

 

Near me.

 

Мікро-момент – це термін, створений Гуглом, що пояснюється як «момент, який може впливати на поведінку користувача та прийняття рішення під час всього його шляху в інтернет-просторі» Він запускається в дію, коли користувач починає пошук місць, куди піти, речей, які можна придбати, чи чим зайнятись.

 

До прикладу, коли людина шукає події, які відбувається недалеко від неї ( «фільм Зоряні війни розклад біля мене»). Треба сказати, що більшість таких запитів відбувається із мобільних гаджетів. Гугл навів переконливі аргументи на користь мікро-моментів «near me», попри вкореніле порівняння мікро-моменту із путівником, який показує, які бренди готові до переходу на мобільну версію (плюс, підказує, як це зробити Вам).

 

 

Мікро-момент може відповісти на безліч питань, які нас цікавлять: хто наш потенційний користувач, де він знаходиться, що шукає. Володіючи такою інформацією, ми можемо безпосередньо впливати на його вибір, не докладаючи особливих зусиль для цього.

 

Проте, Гугл не просто спостерігає за мікро-моментами, а ще і створює їх. 142 протестованих ключових слова, починаючи від «бухгалтер» до «рентген-клініки» на ПК і мобільному телефоні показали цікаві результати. Використовуючи приватний пошук у Гугл, ми все одно отримали 90% результатів «біля мене» з ПК та 78% із мобільного пристрою.

Стає очевидно: Гугл передбачає, що, використовуючи запити «банк», «магазин», «бухгалтер», «китайська їжа», користувач очікує отримати результат у своїй локації, незалежно від платформи, з якої цей пошук здійснюється.

 

Окрім всього вищесказаного, мікромомент, також сприяє діяльності користувача офлайн та прискоренню прийняття ним рішення. За статистикою Гугл, половина користувачів, які шукають ресторан зосереджуються на локальній видачі.

 

І на завершення. Сервіс «Near me» - є одним із найбільш масштабних останніх нововведень Гугл за останні місяці, на яких варто зосередитись наступним часом. Проте, існують і інші:

 

Mobilegeddon.

Якщо Ви сумніваєтесь у необхідності створення мобільної версії Вашого сайту, то Гугл це питання за Вас уже вирішив.

 

Минув рік після запуску мобільного алгоритму. Чи змінилось ставлення до нього? Очевидно, так. Якщо перед запуском, важливість мобільного тестування ставилась під сумнів то тепер чітко зрозуміло: mobile-friendly сайти ранжуються краще. Крапка.

 

Свого часу, Mobilegeddon наробив переполоху у сео-суспільстві: довга підготовка перед запуском алгоритму напружувала, від нього не знали, що очікувати, мабуть тому цей алгоритм і назвали історичним оновленням.

 

Mobileggedon розширив використання Гуглом мобільно-дружніх сайтів, зробивши мобільну версію одним із сигналів у ранжуванні, що означало що сайти, що мають мобільну версію отримують переваги у пошуку і мають вищі позиції у видачі ніж інші. Ойойой.

 

За словами Adobe, за два тижні відразу після запуску Mobilegeddon, позиції сайтів, які не мали мобільної версії впали на дванадцять відсотків у порівнянні із сайтами із мобільною версією, тому вважайте, що якщо Ви досі не встигли зробити мобільну версію свого сайту, то Ви живете у паралельному Всесвіті.

 

Існують критерії, за якими можна оцінити якість мобільної версії свого сайту, а саме:

 

Стислість. Навчіться доносити найважливіше у кількох словах, навіть якщо дуже жаль скорочувати текст. Для мобільних пристроїв це є жорсткою необхідністю;
Станьте мінімалістом. На допомогу Вам прийде простий лаконічний дизайн. На знайомство із брендом у користувача піде всього кілька секунд, поважайте його час, тим паче, що важкі елементи будуть «грузити сайт» і завантажуватиметься він довше;
Оптимізуйте зображення. Мобільний інтернет повільніший. А, якщо ми говоримо про 3G, то користувачі ще і платять за трафік. Спростіть їм життя та оптимізуйте картинки відповідно до розширення екрану;
Тримайте контакти на видному місці. Багато користувачів заходять на сайт дізнатись про Вашу адресу, телефон чи мейл. Нехай ця інформація буде помітною на сайті;
Перевіряйте. Тестуйте свою мобільну версію на різних типах девайсів із різними розширеннями та операційними системами, щоб точно бути впевненим, що у будь-якому випадку вона виглядає найкращим чином.
Гугл Мій Бізнес.

 

Не встигли всі до кінця отямитись після запуску мобільного алгоритму, як Гугл підготував нові новини. Уже через кілька місяців, значення набуває управління даними місцезнаходження, які безпосередньо прописуються на сторінці Гугл + Мій Бізнес. Нічого складного.

API автоматизує управління даними місцезнаходження, телефону, що, по суті робить його легшим для бізнесу щоб управляти своїми даними через місцезнаходження починаючи від Google Maps та закінчуючи пошукової видачею.

 

Google My Business API – не просто інструмент. Це – визначення. Гугл говорить нам, що це може бути вирішальним значенням у пошуку «near me», тож чи варто його ігнорувати?

«Ваша сторінка, разом із останніми постами Вашого профілю заслуговує на те, щоб відображатись у правій стороні нашої таблиці із результатами клієнтського пошуку» - говорять представники пошукової системи. За Вами – небагато: лиш правильно налаштувати Вашу сторінку та регулярно оновлювати контент.

 

І наостанок.

 

Завоювати прихильність пошукових систем непросто. Проте, лише підприємства, які встигатимуть вчасно реагувати на вимоги Гугл мають шанс бути знайденими саме своїми клієнтами. Не чекайте на майбутнє. Воно вже тут.

 

Йдіть в ногу з часом разом із SEOOWL!

 

 

 

 

Читайте також: