LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

20 July

Що нового приніс 2016? SEO чек-ліст для власників сайту

Що нового приніс 2016? SEO чек-ліст для власників сайту

Якщо Ви помічаєте, що Ваша SEO-стратегія вже давно вичерпала себе та перестала працювати, то, можливо, пора вже нарешті прокинутись, випити чашечку кави, та, дізнатись, що змінилось SEO за останній час.
Тож, що робити, якщо Ви безнадійно застрягли в минуломута використовуєте застарілі методи просування? Про все по порядку.

Базовий SEO-чекліст
- Налаштуйте Google Analytics
Це допоможе Вам більше дізнатись про Вашу аудиторію та зрозуміти, які маркетингові засоби будуть найбільш ефективними для Вашого сайту.
- Додайте Ваш сайт до Google Search Console та Bing Webmasters Tools.
Ці інструменти непогано аналізують фактори, які впливають на пошуковий трафік. Must have SEO оптимізатора.
- Перевірте швидкість Вашого сайту за допомогою Google PageSpeed Insights.
Для мобільних та десктопних версій хорошим результатом вважається 85/100. Проте пам’ятайте, що якщо швидкість завантаження сайту є більшою ніж 2-4 секунди, то швидше за все, що Ви успішно втрачаєте відвідувачів.
- Переконайтесь, що Ваша CMS має все необхідне для SEO
Перевірне чи система управління контентом оснащена плагіном SEO чи функціями, які дозволяють прописати title, description та теги (h-теги, теги зображень та сторінок).
Окрім того, Ви повинні мати можливість редагувати сторінку за потребою. Ми радимо використовувати Yoast SEO, якщо Ваш сайт на CMS Wordpress.

- Зробіть, нарешті, Ваш сайт адаптивним

- Перевірте Ваш HTML і CSS
Перевірте HTML і кодування CSS в W3C (World Wide Web
Consortium) за допомогою HTML-validator, CSS-validator, і mobile code validator.

- Створіть sitemap.xml
Використовуйте dynamic sitemap.xml generator (безкоштовний до 500 сторінок). Використовуючи відповідні підрозділи, розмістіть лінк для Вашого Sitemap у Google та Bing ( (yoursite.com/sitemap.xml) )за допомогою Google Search Console/Bing Webmaster Tools.

- Створіть на завантажте robots.txt
Файл Robots.txt виконує просту, проте дуже корисну функцію. Він показує пошуковому ботові, які сторінки уже готові для індексації. Завдяки robots, окремі сторінки можна закрити для бота, створити адмін-частину та зони обмеженого доступу.
- Знайдіть 301 та 302 редиректи.
У цьому Вам допоможе Screaming Frog (безкоштовно до 500 урлів).

- Перевірте налаштування сервера
Переконайтесь, що Ваш сайт не знаходиться на спам-сервері. Якщо це так, то цей простий факт здатен буде зруйнувати всю Вашу важку SEO-роботу над сайтом. Перевірте ваш IP за допомогою mxtoolbox.

- Перевірте швидкість завантаження сайту
Низький показник по Google Page Insights означатиме те, що Ваш сайт не зможе приймати багато користувачів одночасно. Низька швидкість призведе не лише до стрімкої втрати відвідувачів, але і до пониження сайту у пошуковій видачі.

- Верифікуйте Ваш бізнес для Google
Створіть бізнес-сторінки у найбільш популярних мережах та каталогах із указанням посилання на сайт.Facebook, Twitter, Linkedin, G+, Pinterest і т.д. можуть непогано попрацювати на Вас.

On-Page SEO
Попри те, що ми думаємо, що у Вас уже є приблизний список ключових слів, ось коротенька інструкція, як їх отримати:
1) Завітайте до Google Adwords під своїм Gmail ID;
2) Вибрати інструмент > планувальник ключових слів. Виберіть «шукати ключові слова, використовуючи фразу, сайт чи категорію».
3) Введіть основні ключі, оберіть категорію, географію та починайте пошук.
Проте, разом із розвитком пошукових систем, SEO стає все більш винахідливим. Сьогодні, пошукова система сприймає не просто ключове слово, але і закладений контекст, тому ми підготували декілька порад щоб і Ви також встигали за останніми пошуковими алгоритмами:
Для визначення контекстних ключів використовуйте Wikipedia та проведіть пошук у Вашій галузі. Занотуйте контекстні ключі, а для пошуку синонімів використовуйте Thesaurus.com
Також в цьому допоможуть UberSuggest та рекомендовані запити від Google, які розміщуються вкінці сторінки.
Визначити популярність ключових слів та фраз можливо за допомогою Google Trands, також цей інструмент дозволяє визначити популярність ключових слів та фраз для певного географічного регіону. Зручно.

А проаналізувати ключові слова та беклінки можливо використовуючи SEMRush чи Ahrefs. І насамкінець, зробіть пошук за спеціалізованими словами та жаргонними висловами щоб доповнити Ваш список.
Title, Meta Description, ALT – теги
Тайтл сторінки на повинен перевищувати 60-65 знаків, враховуйте це. Окрім того, прописуйте релевантні теги в текст Вашого тайтлу.
Meta description – обмежте кількість символів до 155.
Якщо Ваші послуги орієнтовані на локальну аудиторію, то сміливо можете прописувати номер телефону компанії. Та не забувайте про ALT-теги (зображення), адже пошукова машина не може переглядати і розуміти зображення, принаймні поки що.
H-теги та внутрішні посилання
Розбивайте розділи та підрозділи сайту за допомогою h-тегів.
Продумуйте структуру внутрішніх лінків. Вдало прописаний лінк на іншу сторінку сайту буде сприяти кращій орієнтації користувача на сайті та допоможе швидше знайти необхідну інформацію.
Іншими словами, залінкувати «натисни на мене» та «читати більше» - мало. Та і неефективно.

Оптимізація контенту
Завдяки таким мобільним асистентам, як відома власникам айфонів Siri та голосовий пошук Google, ми давно почали розмовляти із власними телефонами. Мабуть, ніхто і не здивується, коли одного дня, штучний розум дійде до такого рівня, що зможе відповідати нам. Тож, як звучатиме Ваш сайт, якщо користувач захоче його знайти за допомогою голосу?
Майте на увазі, що якщо контент на Вашому сайті складається із одних ключових слів, містить неповну інформацію та загалом виглядає штучним, то швидше за все, він просто залишиться поза увагою.

Використовуйте такі правила:
- Пишіть природним тоном у розмовній манері;
- Переконайтесь, що зміст статей відповідає їхнім назвам;
- Пишіть максимально просто, настільки, щоб вас міг зрозуміти будь-який школяр, якщо тільки Ви не публікуєте наукові дисертації;
- Створіть окрему сторінку, де зможете відповідати на найбільш поширені питання по темі. Це може сприяти додаванню Вашого сайту до Google Answer box.

Успішне позиціонування власного сайту для RankBrain
Хочемо ми того чи ні, проте алгоритми пошукових систем постійно розвиваються і встигати за ними підлаштовуватись – одне із основних наших завдань.
RankBrain відповідає за складні пошукові запити та на сьогодні охоплює 15% усіх запитів у світі. Ця система вміє розпізнавати не лише ключі та розуміти контекст, але і враховувати попередній досвід на що клікали користувачі першочергово.
Успішне позиціонування себе у RankBrain передбачає:
- Якісний контент, який буде стимулювати користувачів перейти саме за вашим лінком;
- Природний стиль написання;
- Корисні, та інформаційні статті, які будуть корисними для відвідувачів;
- Урізноманітнюйте контент, використовуйте зображення та відео.
- Не забувайте про UX.
На завершення
Цей невеликий список дозволить покращити SEO-стан Вашого сайту, проте пам’ятайте, що навіть довершеної технічної частини мало для залучення користувачів. Ідеальне SEO – це, окрім всього, ще і якісний контент, який здатен залучити правильну цільову аудиторію, заробляти кліки та приносити дохід.
Будьте в центрі новин SEO-індустрії та ловіть момент разом із SEOOWL!

За матеріалами Searchenginejournal.

Читайте також: