LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

30 November

Локальна видача або SEO-вітаміни для місцевого бізнесу

Локальна видача або SEO-вітаміни для місцевого бізнесу

SEO - індустрія не уявляє себе без локального SEO. Серйозно. І якщо Ви вважаєте, що локальне сео не таке уже й потрібне, що Ваші SEO-знання і без того достатньо потужні, то Ви сама та людина, для котрої ми пишемо цю статтю.

Рано чи пізно будь-який сео-спеціаліст чи підприємець стикається із необхідністю просувати бізнес, який має ще і фізичну адресу - байдуже, що це буде - магазин, офіс, штаб-квартира. Ось тут то ми і розуміємо, що SEO-м’язи без постійних тренувань недостатньо потужні і локальне сео, від якого Ви до цього часу відмахувались стане в пригоді більше ніж можна було передбачити.

Є багато причин, що створюють перешкоди у просуванні, частіше за все вони ховаються у нерозумінні принципів роботи осіб, які цим займаються. Окрім того, малий бізнес - це основні постраждалі від недобросовісного маркетингу та некомпетентних спеціалістів. Отакої.

І якщо на глобальному рівні поки що не вдалось досягти успіху, незалежно від причин - чи то недостатній бюджет, чи то Ви стикнулись із поганим спеціалістом, виникають міфічні причини відмовлятись від розкрутки сайту.

SEO - це дорого.

Редизайн сайту, рерайт контенту, поширення лінків, підвищення привабливості сайту - все це вимагає бюджету, який не всі компанії готові виділяти. SEO, коли воно безкоштовне - річ хороша, проте, коли доводиться інвестувати в просування, більшість звикла пасувати.

Це зрозуміло, якщо у компанії невеликий бюджет. Проте результати ніколи не залежать від того, скільки підприємець може заплатити, а від того, до якого спеціаліста йому пощастило, чи не пощастило потрапити.

SEO - це заплутано.

Для інших же нічним жахом здаються складні платформи, на яких можуть бути написані сайти, що перетворюють найпростіші дії на ньому на справжні тортури. Без якісного підходу неможливо провести результативну роботу.

SEO - другорядна потреба.

Ми згідні. Першочергово нам потрібно дихати, їсти і спати. А вже другому місці SEO. Жарт, звичайно, але в кожному жарті є за що взятись хорошому сеошникові.

Поза тим, дивна річ, вважаючи сео не найважливішою потребою, різні відділи, що не зацікавлені у Вашому успіхові чи не поділяють Ваших цілей оновлюють сайт і займаються маркетингом, намагаються отримати зовнішні посилання на Ваш сайт, і, що образливо, частіше за все успіху ця затія таки не має.

Іншими словами, люди, які цим займаються найчастіше не розуміють суті сео, не вірять в його успішність або ж не мають достатньо засобів для проведення кампанії. Наткнутись на недобросовісність легко в будь-якому середовищі.

Справжнім порятунком для підприємців, які тільки починають свій шлях стає локальне SEO.

Якщо коротко, то локальне SEO - це така собі комбінація локалізованого органічного пошуку у пошуковій видачі, що локалізуються за ключовим словом по місцевості. Просування всередині певних ніш, прив’язаних до певної географічної зони.

Чи іншими словами, видача результату формується, відштовхуючись від міста, району, вулиці і т.д.

Чи популярно це? - Безперечно. Локальне SEO особливо важливе для малого бізнесу, який не може конкурувати на глобальному рівні, проте мати першість у регіональній видачі - цілком можливо і навіть потрібно.

Особливістю локального SEO є те, що при просуванні необхідно робити акцент на тому де ж все це знаходиться. Тобто мало просто прописати у заголовках назву міста, необхідно акцентувати на адресі компанії, використовуючи карти.

Якщо Ваш бізнес передбачає наявність фізичної адреси ( у вигляді магазину, штаб-квартири, офісу і т.д), то ми радимо зосередитись на локальному SEO. І ось чому:

Тут менше конкуренції.

Успішно проведене локальне SEO може виправдати бюджет національного сео;

Більшість Ваших запитів і без того відображаються у локальній видачі;

Локальне сео легше впроваджувати.

З чого почати? Почніть із сайту.

- НАТ. Назва, адреса, телефон. Ці дані необхідно розміщувати на сторонніх ресурсах - каталогах і тематичних (повторюємо, тематичних!) сайтах. Доцільно це робити тільки на ресурсах, які підходять для цього і у розумних кількостях. В інакшому випадку можна отримати замість клієнтів тільки їх роздратування і санкції від пошукової системи;

- Відгуки у Google+ для рейтингу мають величезне значення, адже вони транслюються в видачі. Постарайтесь отримувати максимально позитивних відгуків про свою компанію, це сприятиме також рівню довіри у користувачів і робіть це чесним шляхом. Будь-яка накрутка рейтингу майже відразу фіксується і Ваш сайт стрімко впаде по позиціях;

- Семантична розмітка. Вона являє собою стандарт розмітки сайту, який передає пошуковим системам інформацію про зміст сайту. З її допомогою можна вказати адресу, телефон і час роботи компанії.

- Сторінка у Google+ також сприятиме покращенню видачі. Максимально заповніть усі пропоновані сторінки на My Business;

- Контент, лінки, яскраві фотографії. Цінність цих елементів переоцінити складно.

Почнемо з лінків. Лінки від сайтів-партнерів - це не лише додаткова маса посилань, але і підвищення відвідувань.

Контент - козир, завдяки якому Ви зможете виділитись серед Ваших конкурентів. Пишіть цікаво, пишіть для людей і пишіть хоча б якусь частину корисної інформації, щоб на сайті хотілось залишатись.Якщо контент сподобається відвідувачам, ранжуватися він буде краще.

І, звичайно, фотографії. Судять, все таки, по обгортці, тому чим привабливіше Ваш сайт виглядатиме, тим більша ймовірність того, що користувач зацікавиться чим він наповнений.

- Адаптивний дизайн. Тут просто: якщо сайт не адаптований для мобільної версії, то Гугл буде ранжувати його на порядок нижче від адаптованих. Апріорі.

- Веб-аналітика. Попри те, що про неї часто забувають, веб-аналітика може показати, які елементи сайту є найефективнішими, а що можна покращити, чи є контент корисним і чи правильно працює сайт.

І, звичайно, не треба забувати про стандартні SEO-техніки: редиректи, оптимізація мета-тега в description, включення ключових слів і інші.

Як бачимо, ці нескладні кроки не вимагають великих затрат, але другим кроком буде розширення SEO-бюджету, адже відомо, що 50% користувачів дізнаються про Ваш бізнес з інтернету і втрачати таку можливість недоцільно.

І, нарешті, вимагайте прозорості від спеціалістів, яким довіряєте таку важливу складову бізнесу. В сфері SEO нема магії - позиції дістаються тільки за допомогою гнучкого розуму спеціаліста і рентабельних інвестицій. Співпраця із SEOOWL гарантує Вам максимальну прозорість у роботі і довгоочікуваний результат, ми будемо раді Вам допомогти.

Розвивайтесь разом із SEOOWL, у нас для Вас завжди є розумні рішення!

Читайте також: