LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

09 December

SEO-прогноз 2016: яких сюрпризів очікувати від Google у новому році?

SEO-прогноз 2016: яких сюрпризів очікувати від Google у новому році?

Google не стоїть не місці, а разом із ним і позиції сайтів, що мають тенденцію до зміщення, а це не завжди є приємною новиною для seo-спеціалістів.
Все через те, що ця пошукова система, намагаючись вдосконалюватись, вводить величезну кількість оновлень щороку і єдиним способом контролювати ситуацію і вчасно вносити необхідні поправки є постійне спостереженням за тим, які ж патенти Google, власне, реєструє.
Тож, останнього місяця цього року важливо підготуватись до змін, які неодмінно очікують нас у 2016му.

1. PageRank.

Вміст сайту і раніше не можна було назвати другорядним елементом у ранжуванні, проте, відповідно до патенту, є всі шанси на повернення PageRank, який підступно зачаївся ще з 2013 року, коли відбулось його останнє оновлення.
Ранжування на основі внутрішніх і зовнішніх даних про сайт - ось, що готує нам прийдешній рік. Це і буде найбільш серйозним патентом.

Передбачається, що кількість параметрів значно виросте і тепер вони будуть розділятися на внутрішні і зовнішні.

Внутрішні (беруться зі сторінки сайту яка аналізується і є його частиною):

- ключові слова, їх частота і розміщення на сторінці;
- частота переходів на сторінку, яка аналізується з інших сторінок одного і того ж сайту;
- розміщення сторінки в структурі сайту.

Зовнішні (без безпосереднього доступу до сторінки):

- загальне число лінків на сторінку з інших сайтів, в тому числі й з авторитетних (авторитетність, відповідно до патенту, визначається за кількістю лінків);
- тематична релевантність (чим більше сайтів із аналогічною тематикою посилаються на сторінку тим краще);
- Параметр CTR за певним ключовим словом.

2. Видалення дублів.

Google має намір максимально скоротити кількість дубльованого контенту у пошуковій видачі, проте це завдання ускладнюється, особливо щодо до електронної комерції.

На допомогу приходить рішення про використання семантичної розмітки Schema.org, що перешкоджатиме дубльованому контенту за одним запитом чи за подібними. Це ж і сприятиме просуванню більш якісного наповнення.

Для вебмайстра це означає необхідність встановити Schema-розмітку для сайту, якщо це ще не було зроблено.
Окрім того, в вересні цього року стало відомо, що наявність семантичної розмітки з часом може стати одним із факторів ранжування.

3. Розширені відповіді на пошукові запити.


Пошува система Google уже давно дає прямі відповіді на прості запитання. За останній період доля таких відповідей зросла у півтора рази. Цей патент охоплює різноманітний контент і завдяки цьому у якості відповідей Google може представляти відео, графіків, діаграми.

Щоб скористатися цим трендом необхідно добряче постаратись і включати в контент прямі відповіді на пошукові запити.
Розширені відповіді на запити користувачів стане логічним продовженням цього процесу.

І на завершення.

Частина апдейтів хоч і впроваджується непомітно, але має здатність значно впливати на пошукову видачу.
Захистити сайт від наслідків стрибків алгоритмів - це завдання для по-справжньому талановитого майстра.

Гугл обіцяє нам зробити 2016 роком унікального корисного контенту, що буде розбиватися на логічні блоки, завдяки мікророзмітці, а також роком сайтів, що активно працюють із зовнішніми лінками.

Іншими словами, щоб зберегти позиції, вебмайстру доведеться добряче постаратись, адже залишитись на першій сторінці видачі вдасться тільки сайтам, які йтимуть в ногу із пошуковою системою. Ну або принаймні дріботітимуть поруч :)

Уважно слідкуйте за SEO-новинами і займайте високі позиції разом із SEOOWL!

Читайте також: