LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

23 November

Про актуальне: як вижити після нападу Пінгвіна, або що чекати від оновлення алгоритму?

Про актуальне: як вижити після нападу Пінгвіна, або що чекати від оновлення алгоритму?

Хтось готується до Нового року, а хтось, затаївши подих думає як би ефективніше підготуватись до чергового оновлення алгоритму.

Останнє оновлення Penguin відбулося близько року тому і весь seo-світ завмер в очікуванні нової версії Penguin 4, про вихід якої повідомив Gary Illyes на своїй сторінці в Твіттері.

Нагадаємо, хто ж такий той Пінгвін, якого всі так бояться.

Алгоритм Пінгвін - це своєрідний мисливець за лінками. Створений у 2012 році, Пінгвін був покликаний боротися із неприродними лінками, що намагаються повпливати на позицію сайту.

Відомо, що важливість сайту в очах пошукової системи є її авторитетність у інших сайтів, або, простіше кажучи, які сайти на нього посилаються. Варто зауважити, що відбір відповідно до джерела також існує: інколи один лінк від вагомого сайту може замінити добрий десяток посилань від маловідомих джерел.

Саме тому спеціалісти всіма правдами і неправдами намагались збільшити кількість посилань на різних сайтах.

Серед “неправд” числяться і такі як покупні лінки, обмін лінками, нетематичні лінки, лінки із неревалентних сайтів або ж сайтів-саттелітів.

Разом із винайденням Пінгвіна всі старання нечесних сеошників полетіли шкереберть: фільтр швидко виявляв і блокував сайти із неприродними лінками. Блокує. І, судячи з усього, блокуватиме.

Основними симптомами фільтра є різкий спад позицій і відвідуваності. Як вийти з-під нього поговоримо пізніше.

А нові вимоги цього фільтра побачимо зовсім скоро. І це може стати достатньою несподіванкою, оскільки ані як працює цей алгоритм, ні про нововведення спеціалісти Google не видають ані пари з вуст.

Готуватися до оновлення системи треба.

Навіть якщо Ви із тих ярих борців за справедливість і користуєтесь лише дозволеними методами.

Проте оновлення - це також хороша новина для тих, хто уже постраждав від Пінгвіна. Якщо всі негаразди виправлено - сайт буде справедливо повернутий на місце. На яке - це вже інше питання. З кожною новою версією Пінгвіна частота оновлень збільшується і шанси вийти з-під фільтра, відповідно, теж зростають.

Отож, кілька порад від SEOOWL як убезпечити свій сайт від зльоту по позиціях і не потрапити на Пінгвіна.

Анкорний текст.

Анкорний текст - безпосередній текст посилання. Важливість якорного тексту важко переоцінити: окрім того, що він розказує основне про посилання, акнкорний текст також впливає і на позиції сайту в пошукових системах.

Проте тут теж важливо не перестаратись. Гугл не любить використання тексту, який не відповідає змісту сторінки.

Не наповнюйте також анкорний текст великою кількістю ключових слів чи лінками, як і не несуть користі для юзера.

Натомість не забувайте:

- виділяти посилання;

- писати короткі інформативні тексти;

Посилання.

Лінки, а вірніше їх кількість і якість - своєрідна спеціалізація Пінгвіна. Контролю підлягають три речі:

- Динаміка посилань;

- Якість;

- Анкорні посилання.

Єдиним рішенням для сайту є розумне співвідношення великої кількості якісних зовнішніх посилань до невеликої кількості спам-лінків.

На жаль, точного ідеального відсоткового співвідношення ніхто не знає, тому постарайтесь регулярно перевіряти якість лінкової маси. При виявленні спаму його слід негайно видалити.

Також варто не забувати про кількість беклінків, яка теж контролюється. Серед методів чорного SEO є поняття “зриву посилань”, проте, якщо Ви позиціюєте свій сайт як якісний, наповнений хорошою лінковою масою може виявитись не просто нелегальним, але і неефективним.

Внутрішня оптимізація.

Внутрішня оптимізація сайту передбачає перелінкування контенту. Метою внутрішньої оптимізації є зробити Ваш сайт максимально привабливим для пошукових систем. Для цього проводиться повний технічний аналіз сайту, перевірка наявності контенту на сторінках, ключів у них, тематичної відповідності, унікальності, швидкість роботи сайту, наскільки правильно відображаються урли і т.д.

- Постарайтесь урізноманітнити анкорний текст, забравши з нього прямі ключі.

- Поєднайте за змістом сторінки. Поставте собі питання чи захоче користувач, бувши на одній сторінці продовжити читання на іншій.

Звичайно, що все це можна проводити і вручну, проте, знаходячись у середовищі, переповненому різноманітними інструментами і засобами, просто гріх не скористатись цим. Ось деякі з них, які зможуть допомогти:

1) Link Research Tools

Включає в себе моніторинг беклінків, їх огляд, аналіз конкурентного середовища.

2) Ahrefs - сервіс аналізу зовнішніх посилань, завдяки якому можна аналізувати потенціал конкурентів і, опираючись на це, виробляти стратегію нарощування зовнішніх посилань.

Це можливість швидко оглянути тенденцію беклінків. Працює 14-денна пробна безкоштовна версія перед переходом на платну.

3) Check My Links - розширення для Chrome, що дозволяє перевірити сторінки на наявність непрацюючих посилань.

4) DeepCrawl - Вам потрібен хороший сканер для отримання найбільш точних вихідних даних по Вашому сайту - DeepCrawl здійснює аналіз архітектури сайту, вишукуючи технічні неполадки, а також дубльований контент, що впливає на стан сайту.

5) SERPs Volatility демонструє ситуацію у цілій галузі: характеризуються динаміка змін у ранжуванні.

І, наостанок, декілька обіцяних порад щодо уникнення фільтра:

- На сайті не повинно бути автоматично згенерованого тексту;

- Необхідно позбутись неунікального контенту;

- Сайт повинен надавати однаковий контент як користувачам так і пошуковим системам;

- Автоматичні запити теж під забороною;

- Перевірте відповідність ключів тематиці сторінки;

- Заборонено використовувати прихований текст;

- Заборонене створення сторінок зі шкідливим вмістом;

- Некоректне використання мікророзмітки.

Дотримання цих простих правил допоможе не просто зберегти свої позиції в пошуковій системі, але і піднятись на вищий щабель після оновлення алгоритму, а ми Вам у цьому з радістю допоможемо.

Ведіть чесну гру разом з нами і будьте в ТОПі разом із SEOOWL!

Читайте також: