LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!
Блог
Особливості написання SEO-статей
Що таке SEO-текст і з чим його їдять?
Поняття SEО-тексту, яке давно уже увійшло у буденний лексикон оптимізаторів, все ще продовжує лякати пересічного копірайтера своєю незрозумілістю.
Оптимізований текст пишеться під певний пошуковий запит і має на меті те, що саме за ним люди знаходитимуть цю статтю, тому, як правило, написання SEO-статтей базується на інтересах як людей, так і пошукових машин.
Саме тому й існує таке явище як SEO-копірайтинг.
З чого почати.
Основою вашого тексту повинне стати технічне завдання. Саме у ньому вказуються найважливіші елементи:
- ключі;
- щільність тексту;
- загальна кількість знаків;
- вимоги до стилю:
- … і інші не менш важливі деталі.
Існує два способи вписування ключів. Досвідчені копірайтери роблять це у ході написання, але можливо і добавляти їх у вже готовий текст. Що вам ближче ви зрозумієте уже у процесі написання ваших статей.
Ключі – це важливо. Чітко слідуйте кількості ключів у тексті. Перед написанням з’ясуйте чи можна розбавляти ключові слова комою у найважливішої для вас людини на період написання тексту – замовника.
Оригінальність. Крапка.
Текст мусить бути оригінальним. Навіть якщо ви знайшли пречудову статтю на задану тематику. Навіть якщо ви дуже вдало зможете вписати туди свої ключі.
Так-так, і навіть якщо про це ніхто не дізнається.
Розділяй і володій.
Багато тексту – погано. Чи, то, пак, багато суцільного тексту – це препогано для вас як для копірайтера. Дякувати богу, що існують абзаци. Абзаци, підзаголовки, маркери, списки, таблиці, малюнки – все для того, щоб зробити статтю читабельною і захотіти таки з нею ознайомитись.
Виділяйте основні думки кольором чи жирним текстом, кожні 3-4 речення оформіть окремим абзацом .
І головне.
Пишіть для людей. Роблячи вибір між текстом для машини і текстом для людей завжди вибирайте другий варіант і пишіть звичайний текст, час від часу «пригадуючи» в ньому ключові слова і словосполучення.
Інформація, яку ви пишете повинна бути корисною, тому наступне правило полягатиме у розумінні того, що ви пишете. Або, хоча б, вдалій імітації цього.
Ознайомтесь із темою глибше, бажано, настільки глибоко, наскільки необхідно щоб давати чіткі відповіді на запитання, що виникають у ході ознайомлення із даною темою.
Вижміть із вашого тексту всю воду і залиште факти-відповіді.
Забудьте ваші улюблені слова.
Так. Доведеться забути на час написання статті про існування таких словечок як: здається, схоже,повинно, можливо, мабуть і т.д. Я знаю, у вас, як і у мене, ще багато таких. Уникайте пустослів’я, пишіть максимально просто.
І, звичайно, існують основні правила написання SEO-статей:
- граматика мови, якою пишеться текст;
- прості і зрозумілі речення
- використання невеликих абзаців, що виражають одну закінчену думку;
- виділення важливих слів чи думок (не ключів!);
- створення маркованих списків.