LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

28 September

Особливості написання SEO-статей

Особливості написання SEO-статей

Що таке SEO-текст і з чим його їдять?

Поняття SEО-тексту, яке давно уже увійшло у буденний лексикон оптимізаторів, все ще продовжує лякати пересічного копірайтера своєю незрозумілістю.

Оптимізований текст пишеться під певний пошуковий запит і має на меті те, що саме за ним люди знаходитимуть цю статтю, тому, як правило, написання SEO-статтей базується на інтересах як людей, так і пошукових машин.

Саме тому й існує таке явище як SEO-копірайтинг.

З чого почати.

Основою вашого тексту повинне стати технічне завдання. Саме у ньому вказуються найважливіші елементи:

  • ключі;
  • щільність тексту;
  • загальна кількість знаків;
  • вимоги до стилю:
  • … і інші не менш важливі деталі.

Існує два способи вписування ключів. Досвідчені копірайтери роблять це у ході написання, але можливо і добавляти їх у вже готовий текст. Що вам ближче ви зрозумієте уже у процесі написання ваших статей.

Ключі – це важливо. Чітко слідуйте кількості ключів у тексті. Перед написанням з’ясуйте чи можна розбавляти ключові слова комою у найважливішої для вас людини на період написання тексту – замовника.

Оригінальність. Крапка.

Текст мусить бути оригінальним. Навіть якщо ви знайшли пречудову статтю на задану тематику. Навіть якщо ви дуже вдало зможете вписати туди свої ключі.

Так-так, і навіть якщо про це ніхто не дізнається.

Розділяй і володій.

Багато тексту – погано. Чи, то, пак, багато суцільного тексту – це препогано для вас як для копірайтера. Дякувати богу, що існують абзаци. Абзаци, підзаголовки, маркери, списки, таблиці, малюнки – все для того, щоб зробити статтю читабельною і захотіти таки з нею ознайомитись.

Виділяйте основні думки кольором чи жирним текстом, кожні 3-4 речення оформіть окремим абзацом .

І головне.

Пишіть для людей. Роблячи вибір між текстом для машини і текстом для людей завжди вибирайте другий варіант і пишіть звичайний текст, час від часу «пригадуючи» в ньому ключові слова і словосполучення.

Інформація, яку ви пишете повинна бути корисною, тому наступне правило полягатиме у розумінні того, що ви пишете. Або, хоча б, вдалій імітації цього.

Ознайомтесь із темою глибше, бажано, настільки глибоко, наскільки необхідно щоб давати чіткі відповіді на запитання, що виникають у ході ознайомлення із даною темою.

Вижміть із вашого тексту всю воду і залиште факти-відповіді.

Забудьте ваші улюблені слова.

Так. Доведеться забути на час написання статті про існування таких словечок як: здається, схоже,повинно, можливо, мабуть і т.д. Я знаю, у вас, як і у мене, ще багато таких. Уникайте пустослів’я, пишіть максимально просто.

І, звичайно, існують основні правила написання SEO-статей:

- граматика мови, якою пишеться текст;

- прості і зрозумілі речення

- використання невеликих абзаців, що виражають одну закінчену думку;

- виділення важливих слів чи думок (не ключів!);

- створення маркованих списків.

Читайте також: