LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

17 October

Адаптивний дизайн та мобільна версія як фактори ранжування Google

Адаптивний дизайн та мобільна версія як фактори ранжування Google

 

По мірі з’явлення на ринку різноманітних девайсів, які здатні потішити юзерів у веб-дизайнера з’являється більше роботи щоб підлаштуватись під модні віяння. У цьому йому допомагає адаптивний дизайн.

 

Адаптивний дизайн, чи в оригіналі responsive web design - означає ніщо інше як можливість переглядати один і той самий сайт на різних пристроях. Адаптивний дизайн сайту вважається показником його якості і робить перегляд сайту комфортним на будь-яких пристроях, незалежно чи буде це ноутбук, планшет чи смартфон.

Якщо вірити статистиці, то кількість замовлень і переглядів, що здійснюються з мобільних пристроїв з кожним разом стає щоразу більшою, воно й не дивно, що адаптивний дизайн з часом набув чималої популярності.

Метою адаптивного дизайну є універсальність Вашого сайту: він повністю залежить від розмірів екрана, проте у будь-якому випадку, користувачі бачать сайт у зручному для них вигляді.

Якщо Ви все ще сумніваєтесь чи потрібно витрачати час на мобільні версії і адаптивний дизайн сайту, то сміємо запевнити - безумовно варто. І SEOOWL знає чому:

1) Своєчасне освоєння цього напрямку зробить Вас на кілька кроків попереду від Ваших конкурентів. Час стосовно технологій - втроє святіше поняття ніж у всьому іншому і надзвичайно важливо йти в ногу з технологіями. Для цього необхідна неабияка гнучкість і здатність навчатись, підлаштовуватись щоб не заповнювати собою безмежне поле аутсайдерів. І поки ще адаптивний дизайн є новим поняттям дозвольте собі бути серед лідерів.

2) Юзабіліті. Ну куди ж без нього. Користувач, як відомо, істота примхлива і зіпсоване одного разу враження про сайт навряд чи змусить його повернутись до нього ще раз. А чи варто допомагати своїм конкурентам?

3) Простота використання. Ви можете не витрачати часу на слідкування і ведення кількох сайтів одночасно для різних пристроїв. Завдяки адаптивному дизайну Ви можете працювати на єдиній платформі.

4) Ранжування. Цього року команда Google надала більшого пріоритету сайтам, що адаптовані до для перегляду на різних девайсах. І уже можна переконатись, що сайти, що мають версію для читання на мобільних пристроях мають вищі позиції ніж сайти із тим самим контентом, але без наявності адаптивного дизайну.

5) Збільшення аудиторії користувачів. Кожен перший користувач має у своєму арсеналі якийсь мобільний пристрій. І, частіше за все, цей мобільний пристрій, бувши постійно при власникові, використовується частіше, аніж комп’ютер. Пересічний юзер сподівається отримати від сайту рівноцінну інформацію і можливості на сайті, незалежно від використовуваного пристрою. Якщо ж інформація необхідна швидко - то відсоток заходження на сайт з мобільного приладу зростає в рази.

6) Спрощення життя seo-оптимізатору. Разом із адаптивним дизайном, сео-оптимізатору не потрібно витрачати час на просування кожної версії Вашого сайту, що значно економить час і, відповідно, кошти, які можна використати для чогось більш корисного.

Ціна питання. Адаптивний дизайн вимагає вкладення в себе - це правда. Але саме ця інвестиція принесе Вам гарантований результат. Не забуваймо, що Google - розумний механізм, що дбає про те щоб очікування його користувачів справджувались і час від час може розставляти пастки для тих, хто не слідує за його правилами.

Тримайте правильну хвилю разом із студією веб-просування та оптимізації сайтів SEOOWL на примхливих хвилях Інтернет-маркетингу і все буде seo!

 

Читайте також: