LET'S CREATE YOUR COMPANY'S GROWTH STRATEGY TOGETHER!

Блог

12 August

7 типів ключових слів, які покращать Вашу SEO-стратегію

7 типів ключових слів, які покращать Вашу SEO-стратегію

Цікаво, які ключові слова будуть корисними при просуванні?.

Ключові запити важливі. І цей факт стосується усіх аспектів Вашої SEO-кампанії: починаючи від розміщення на сайті та завершуючи внутрішнім лінкуванням. Розуміння того, які ключові запити та де слід використовувати неминуче приведуть до бажаного результату у вигляді припливу органічного трафіку.

Визначення та категоризація Ваших ключів зможе значно повпливати на кінцевий результат Вашої SEO-кампанії. Та, попри те, що варіантів вибору ключових запитів є більше ніж достатньо, ми підготували сьогодні ТОП-7 типів ключів.

Комерційні ключі.
Комерційні ключові слова – ключі, які стосуються безпосередньо Вашої діяльності. Це можуть бути як спеціалізовані фрази, вирази, професійна лексика, терміни. Часто вони можуть бути достатньо висококонкурентними.

Саме ці слова є визначними у оптимізації Вашої сторінки: вони використовуються як для безпосередньої оптимізації сторінок, так і у контенті: статтях, є основною тематикою на блогові чи форумі.

Ці терміни також будуть корисними і при лінк-білдингові та комyніті-білдингові, які, попри всі негативні відгуки, які виникають останнім часом, були, та, поки що, залишаються найбільш ефективними методами у просуванні.

Клієнтоорієнтовані ключові слова.
Ви знаєте, якими виразами користуються Ваші споживачі? Як називають себе та одне одного?

Було б непогано дізнатись, адже саме ці два запитання допоможуть Вам зрозуміти, чим же насправді «дихає» користувач. Цей тип ключового слова – справжній ключ в усіх сенсах до розуміння Вашої цільової аудиторії. Окремі вирази можуть Вас здивувати, проте, розкриваючи їх суть, Ви зможете наблизитись до тих, кому Ваші послуги та продукція є необхідною, адже SEO – це не просто пошук. SEO-оптимізація – це налагодження зв`язку між обома сторонами.

Брендові запити.

Брендові слова стосуватимуться опису продукту чи послуг, які Ви надаєте.

До прикладу, якщо Ви продаєте комп’ютери, то доречно буде використовувати назви торгових марок : Dell ноутбук, MacBook Pro, Surface Pro і так далі. Це допоможе вам розкрити великі можливості і перспективи, які зустрічаються в специфічних нішах в межах вашого цільового сегмента клієнтів.

У більшій мірі, Ви зможете постійно знаходити більш дрібні сегменти, які присвячені певному бренду, стилю або типу продукту. У цих сегментах ви знайдете ентузіастів, які, як правило, більш імовірно, звернуться до вас, якщо у вас є спільні точки дотику. Ключові слова продукту прекрасно підходять для використання на сайті і є ідеальною відправною точкою для створення контенту для вашого блогу.

 

Лідери галузі.
Лідери у галузі – це саме ті, кого у Ваші й сфері знає кожен, бажано із позитивної сторони. Звичайно, що включати їх як ключові слова у title та description Вашого сайту не є доречним, проте вони здатні цілком успішно залучати цільовий трафік на Ваш сайт.

Даний тип ключових слів дуже корисний для інформаційно-брендової роботи..

Якщо Ви не зовсім орієнтуєтесь, хто це може бути, то Google, Facebook, Twitter і інші мережі Вам у цьому допоможуть. Чим краще Ви зрозумієте стратегію лідерів тим більше розумітимете як вибудовувати свою власну.

Назви компаній-конкурентів.
Ці ключі за ефектом схожі до ключів лідерів галузі: вони дадуть Вам розуміння ринку на локальному рівні, хоч і не будуть використовуватись у оптимізації сайту.

Використовуючи конкуруючі назви ви зможете розширити свою семантику і навіть залучити цільовий трафік.

Пов`язані ключові слова
Пов`язані ключові слова з вашої екосистемою цільового сегмента. Це може бути назви ваших постачальників або клієнти вашого бізнесу, але вони повинні мати чіткий зв`язок з вашою основною аудиторією.

Пов`язані ключові слова працюють як «перехресне запилення» вашої аудиторії. При пошуку в близькоспоріднених нішах, ви зможете розширити вашу видимість на інших людей, які можуть бути зацікавлені, але просто не знають вас.

Ключові слова по географічному таргетуванню.
Ключові слова за географічним таргетуванням є ключовими для місцевого бізнесу. Визначення ваших географічно таргетованих ключових слів є основним завданням для будь-якого бізнесу у якого є чітка прив`язка до географії обслуговування клієнтів.

При дослідженні ключових слів відповідно до географічного таргетування, не дотримуйтеся тільки вашого міста. Розширте територію, щоб включити сусідні райони.

Наостанок.

Коли мова заходить про пошук, найкращою порадою буде набратися терпіння і продовжувати шукати. Чим більше ви будете шукати і досліджувати, тим більше ви будете відкривати. Після того, як у Вас з`явиться власне семантичне ядро, і Вашим завданням буде тільки сегментувати його і розробити маркетинговий план по впровадженню його на ваш сайт.

Будьте винахідливими разом із SEOOWL! :)

 

 

за матеріалами Searchengineland.

Читайте також: